تحصیل رایگان در اروپا

تحصیل رایگان در خارج از کشور در مقطع لیسانس : (رشته های غیر پزشکی)

شرایط تحصیل رایگان در اروپا

شرایط تحصیل رایگان در ایتالیا

شما می توانید با داشتن مدرک آیلتس حداقل 6 برای تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور ایتالیا برای رشته های انگلیسی زبان اقدام به دریافت پذیرش تحصیلی نمایید. همچنین برای رشته های به زبان ایتالیایی می توانید زبان ایتالیایی را در مدرسه ایتالیایی در ایران آموخته و پس از قبولی در امتحان زبان برای شرکت در آلفا تست جهت پذیرفته شدن در رشته های ایتالیایی زبان اقدام به دریافت پذیرش کنید. همچنین باید اشاره کرد که بیشتر دانشگاه های کشور ایتالیا در ردیف دانشگاههای ممتاز و خوب وزارت علوم ایران قرار دارند.

شرایط تحصیل رایگان در آلمان

جهت تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی شما می بایست مقطع دبیرستان و پیش دانشگاهی را در ایران به اتمام رسانده و همچنین برای رشته مورد نظر خود برای تحصیل در آلمان گواهی قبولی در کنکور در همان رشته را ارائه نمایید. زبان تحصیل در دانشگاههای آلمان برای مقطع لیسانس به زبان آلمانی بوده و تعداد معدودی رشته نیز در برخی دانشگاه ها به زبان انگلیسی ارایه می شود. شما می بایست پیش از اقدام به دریافت پذیرش برای رشته های آلمانی زبان مدرک b1 زبان آلمانی را دریافت کرده باشید.

شرایط تحصیل رایگان در اتریش

برای تحصیل در مقطع کارشناسی در اتریش دانشجویان باید علاوه بر ارائه ی دیپلم و پیش دانشگاهی ، گواهی قبولی در رشته مد نظر خود در کنکور ایران را ارائه دهند. زبان تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاههای اتریش آلمانی بوده و برای پذیرش مستقیم در دانشگاههای این کشور می بایست مدرک b2 زبان آلمانی را داشته باشید. دانشجو می تواند با یادگیری زبان آلمانی تا سطح a2 پذیرش غیر مستقیم از دانشگاه های اتریش دریافت کرده و ادامه یادگیری زبان را در کشور اتریش ادامه دهد و پس از آنکه سطح زبان دانشجو به سطح ب2 رسید تحصیل در دانشگاه را آغاز نماید. دانشجویان می توانند با کار دانشجویی بخش زیادی از هزینه های خود در اتریش را پوشش دهند.

ادامه تحصیل در اروپا

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اروپا : (رشته های غیر پزشکی )
جهت تحصیل رایگان در مقطع کارشناسی ارشد در اروپا گزینه های متعددی شامل آلمان ، اتریش ، ایتالیا ، نروژ و فنلاند پیش و روی دانشجویان می باشد. زبان تحصیل در این کشور ها در مقطع ارشد عموما به زبان انگلیسی بوده و دانشجویان می توانند با داشتن مدرک آیلتس حداقل 6 برای دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاه های یکی از این کشور ها اقدام کنند. داشتن توصیه نامه از اساتید مقطع کارشناسی و مقاله معتبر علمی امتیاز بزرگی برای دریافت پذیرش تحصیلی در مقطع ارشد محسوب می شود.

هزینه های اپلای از طریق موسسه اعزام دانشجو نرخ مصوب وزارت علوم ایران (1000 یورو برای پذیرش و 1000 یورو برای ویزای دانشجویی) می باشد . در صورت اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی هزینه باید به صورت کامل پرداخت شود. در ابتدا هر دانشجو می بایست Application Fee که هر دانشگاه برای آغاز پروسه اپلای شارژ می نماید را پرداخت کند.

شرایط تحصیل در اروپا

هزینه تحصیل در اروپا

از مزایای تحصیل در اروپا می توان به امکان دریافت بورسیه دولتی جهت تامین هزینه های زندگی اشاره کرد.

تحصیل در اروپا با کمترین هزینه

تحصیل ارزان در اروپا امکانپذیر می باشد و به طوری که دانشجو با اخذ پذیرش از دانشگاه ها می تواند بدون پرداخت هزینه به دانشگاه تحصیل نماید و فقط هزینه زندگی دانشجویی را بپردازد. هزینه زندگی در اروپا ماهیانه حداقل 700 یورو است که دانشجویان می توانند از طریق کار دانشجویی بخش زیادی از هزینه های خود را تامین کنند.

دانشجویان می توانند با داشتن هفته ای 20 ساعت اجازه کار و انجام کار دانشجویی بخش اعظم هزینه های خود را تامین کنند. کشور ایتالیا نیز بورسیه دولتی برای تامین مخارج زندگی دانشجویان ارایه می دهد.

خدمات ما در خصوص تحصیل در اروپا رایگان

خدمات ما شامل مشاوره دانشجو ، اخذ پذیرش و دریافت وقت برای سفارت مذکور می باشد. جهت هزینه اپلای ابتدا 200 یورو از دانشجو اخذ گردد که از این مبلغ حدود 100 یورو به دانشگاه مورد نظر اختصاص می یابد. 1000 یورو بعد از پذیرش تحصیلی و 1000 یورو بعد از دریاقت ویزای دانشجویی از دانشجو گرفته شود. در صورت عدم پرداخت نامه پذیرش به دانشجو داده نخواهد شد.