اخذ پذیرش و چاپ مقاله در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم در مدت زمان بسیار کوتاه

تماس مشاوره رایگان:09120765433

تلفن تماس:02147620680

مقاله علمی پژوهشی

موسسه مشاوران تهران ISI به جرات تنها موسسه ای است که به طور مستقیم و بدون واسطه اخذ پذیرش و چاپ تضمینی مقاله در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم را انجام داده و پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم را بصورت کاملا تضمینی  و در فرصتی بسیار بسیار کوتاه با استفاده از اصلاح مقالات و بررسی آنها توسط مشاوران تخصصی میسر میکند.

البته روش های گوناگونی برای دریافت پذیرش و چاپ از نشریات مصوب وزارتین وجود دارد لیکن یکی از راه های قابل بیان به شرح زیر میباشد:

مقالات نوشته شده توسط شما میبایست ویرایشات دقیقی  شده و  مشاوران ما میتوانند با کمک کردن به بهبود مقاله ی شما روند پذیرش و مقاله را کاهش دهند.

پذیرش و چاپ  تضمینی مقاله علمی پژوهشی در نشریه علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم به گونه ای است که ما تنها پس از گرفتن نامه ی پذیرش و چاپ مقاله در نشریه علمی پژوهشی داخلی  مورد نظر که میبایست حتما مصوب وزارت علوم باشد هزینه را دریافت میکنیم.

اخذ پذیرش اولیه مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم  در مواردی تنها 1 هفته زمان برده و چاپ تضمینی مقاله علمی پژوهشی وزارت علوم تنها 2 ماه زمان میگیرد.

پذیرش مقاله  علمی پژوهشی  در نشریات علمی پژوهشی وزارت علوم در بسیاری از موارد از مقالات isi  ارزشمند تر بوده و بخصوص برای ارتقای هیئت علمی از امتیازات کلیدی میباشد.

مزایای پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم:

(توجه داشته باشید این امتیازات تنها برای افرادی است که مقاله علمی پژوهشی در نشریه علمی پژوهشی وزارت علوم دارند را شامل میشود و افرادی که مقالات isi دارند مشمول این موارد نمیشوند.)

با داشتن پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم در بسیاری از رشته ها از جمله کلیه رشته های علوم انسانی از جمله مدیریت، حقوق، روانشناسی و… و همچنین رشته های هنر همچون معماری و گرافیک و… و همچنین بسیاری از رشته های مهندسی از جمله شهر سازی و محیط زیست و … میتوان بدون هیچ گونه کنکوری در مصاحبه ی دکترای بدون کنکور دردانشگاه های دولتی به عنوان نخبه شرکت کرد.

همچنین داشتن پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم به منزله نخبه بودن میباشد.

نخبگان (یا همان دارندگان نامه پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم) میتوانند از سربازی معاف شده و یا در مواردی به جای سربازی یک پروژه ی تئوری را در منزل انجام دهند.

در فراخوان های جذب هیئت علمی بسیاری از دانشگاه های دولتی  شهرهای بزرگ و دانشگاه آزاد مراکز استان ها داشتن پذیرش و چاپ یک مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم تنها شرط پذیرش به عنوان هیئت علمی است.

ارتقای مرتبه برای اعضای هیئت علمی تنها با داشتن پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم به سرعت امکان پذیر است.

دانشجویان دکتری برای دفاع از پایان نامه ی خود میبایست نامه ی پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم را داشته باشند تا بتوانند از تز خود دفاع کنند.

اخذ پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود.

نامه پذیرش

با داشتن نامه پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم میتوان در رشته های هنر و رشته های علوم انسانی بدون کنکور به مصاحبه ی دکترا دعوت شد.

زمان داوری نشریه های علمی پژوهشی داخلی در مدت زمان بسیار زیادی انجام میگیرد که ما این زمان را ده ها برابر کاهش میدهیم. این نشریات معمولا 1 سال زمان داوری و چاپ دارند که ما این زمان را به 1هفته برای پذیرش و 2 ماه برای چاپتبدیل میکنیم.

هزینه پس از تحویل نامه ی اکسپت (نامه ی پذیرش) نشریه علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم از افراد گرفته خواهد شد و افراد میبایست برای اطمینان از خود نشریه استعلام بگیرند.

چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریه علمی پژوهشی در همان فصلی انجام میشود که مقاله به ما تحویل داده شود.

همچنین نگارش و یا اضافه نمودن اسم برای آن دسته از عزیزانی که  مقاله علمی پژوهشی داخلی ندارند انجام میشود.

پروسه ی پذیرش و چاپ در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم:

ابتدا دانشجویان میبایست چکیده ی مقالات علمی پژوهشی خود را برای ما به ایمیل Tehranisi2011@gmail.com ارسال کنند. پس از ۲ روز با توجه به ارزیابی سریع نشریات علمی-پژوهشی داخلی که ما با آنها در ارتباط هستیم جواب اولیه برای پذیرش اولیه یا عدم پذیرش اطلاع رسانی میشود.

در صورتی که مقاله حوزه های مرتبطی با نشریات را نداشته باشد موضوعات مناسب پیشنهاد داده خواهد شد اما در ۹۰درصد موارد مشکلی وجود ندارد. پس از تایید اولیه نشریه ۱۰ درصد مبلغ قرارداد دریافت میشود تا امور مربوط به ثبت نام و دریافت نامه ی پذیرش نهایی انجام شود.

سپس در هنگام تحویل نامه ی اکسپت و استعلام از نشریه و دیدن تاییدیه پذیرش در سایت نشریه کل مبلغ باقی مانده تسویه خواهد شد و مقاله در مدت زمان ۱ ماه الی ۲ماه به چاپ خواهد رسید. نشریات علمی پژوهشی مربوط به وزارت علوم هستند و در اینجا منظور نشریات علمی پژوهشی دانشگاه ازاد نمیباشد.

دانشجویان و اساتید محترم در نظر داشته باشند هزینه ی پذیرش و چاپ در نشزیات علمی پژوهشی داخلی بیشتر از میزان هزینه پذیرش و چاپ برای ژورنالهای خارجی isi میباشد که دلایل آن را خواهیم گفت و در صورتی که افراد یا موسساتی ادعا میکنند که میتوانند با هزینه های کم مقاله ی علمی پژوهشی چاپ کنند ادعاهای آنان کمی عجیب و غیر عادی میباشد.

نکته: اخیرا دانشگاه آزاد هم یه سری نشریات رو با عنوان “نشریات علمی پژوهشی داخلی دانشگاه ازاد” منتشر کرده و باید در نظر داشت که این نشریات فاقد اعتبار لازم برای دریافت مجوز دفاع تز دکتری و یا ارتقای هییت علمی است و تقریبا  نشریات بی اعتباری هستند و با نشریات علمی پژوهشی داخلی وزارت علوم یا وزارت بهداشت (وزارتین) فرق دارند.

البته چاپ مقاله در نشریات علمی پژوهشی دانشگاه ازاد برای تسویه حساب یا مقاله ی دوم فارق التحصیلان دکتری میتواند مناسب باشد و موجب آزاد شدن مدرک دکتری میشود.

در نظر داشته باشید: 

نامه ی پذیرش نشریات علمی پژوهشی میبایست دارای مهر گرم بوده و به امضای شخص سردبیر رسیده باشد. نامه های الکترونیکی هم میبایست از طریق ایمیل نشریات به ایمیل نویسنده ارسال شده و این نامه ها نیز دارای مهر و امضا میباشد.

نکته مهم در رابطه با نامه پذیرش نشریات داخلی: حتما در نامه پذیرش زمان دقیق چاپ میبایست قید شود. به طور مثال در فصل پاییز سال97 و یا در شماره 45

نامه هایی که در آنها زمان چاپ به صورت حدودی نوشته باشد فاقد اعتبار هستند: در فصل های آینده یا در شماره های بعدی : فاقد اعتبار.

همواره نامه های پذیرش را با هماهنگی موسسه به صورت رسمی استعلام بگیرید.

همچنین دانشگاه آزاد آیین نامه ی جدیدی صادر کرده که بر اساس آن ارزش نشریات علمی پژوهشی داخلی با نشریات اسکوپوس Q4 برابر دانسته است. اگر چه این امر بسیار عجیب هست و نشریات Q4 نشریات بسیار آسان و راحت تری نسبت به نشریات علمی پژوهشی داخلی میباشند اما این امر موجب راحتی دانشجویان دکتری میباشد.